دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم داوری محسن ترکی لغو شده ولی علت این تصمیم عملکرد او در جام ملت‌های آسیا نیست

محسن ترکی داور

  حسین عسگری در گفت و گو با ایسنا، در مورد لغو حکم داوری محسن ترکی در آسیا از سوی AFC بیان کرد: نمابری از AFC برای ما فرستاده شده که در آن به تغییراتی در گزینش داوران اشاره شده است. علتش هم اشتباه داوری یا ضعف داوری نیست.

  وی افزود: این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر عملکرد ترکی نیست، بلکه مربوط به چینش افراد است! افرادی هم که مسوول تغییرات چینشی هستند، هر موقع بخواهند با توجه به شرایطی که وجود دارد این تغییرات را اعمال می‌کنند.

 عسگری در ادامه گفت: رییس دپارتمان داوری AFC هم ضمن صحبت با من، تاکید کرد که این قضیه به هیچ عنوان ربطی به عملکرد آقای ترکی نداشته است.

 او در پاسخ به این سوال که علت این تغییر چه بوده است عنوان کرد:علتش تغییرات است ما هم یک دفعه بعضی چیزها را تغییر می دهیم! علتش خیلی چیزها می تواند باشد. ولی مهم این است که به عملکرد ترکی در جام ملتها مربوط نیست.

 سرپرست کمیته داوران در مورد صحبتهای محمد خاکپور پس از بازی با استقلال و شکایت این کمیته از او اظهار کرد: مطمئن باشید از طریق کمیته انضباطی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. وظیفه ما این است که هر کسی از اعضای یک تیم از جمله بازیکن، مربی، مدیرعامل و... از حیطه و اختیارات خودشان فراتر برود و علیه کمیته داوران صحبت یا جوسازی کند برابر وظیفه‌مان به کمیته انضباطی نامه می زنیم و درخواست می کنیم که موضوع را پیگیری کنند.

کد خبر 127634
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز